MEDAŞ ÇAĞRI MERKEZİ EVDEN ÇALIŞMAYA DEVAM EDİYOR
Genel Müdür Erol UÇMAZBAŞ, çağrı
merkezi yöneticileriyle bir araya gelerek pandemi sebebiyle yaşanan tüm
zorluklara rağmen 2020 yılında tüm hedeflerinde başarılı olan çağrı merkezi
personellerine teşekkürlerini iletti ve 2021 yılı için planlamalarda bulundu.
Çalışanlarının sağlığını
her zaman ön planda tutan MEDAŞ, Corona Virüsüne karşı toplu alanda çalışma
zorunluluğu olan 150 kişilik 186 Çağrı Merkezini 2020 Mart ayı itibariyle
COMDATA ile birlikte hızlıca gerekli alt yapıyı sağlayarak çağrı merkezi çalışanlarının
evlerini ofise çevirmişti.
1 Haziran’da normalleşme kararı alınmasına rağmen MEDAŞ riske girmedi ve çağrı
merkezi home office çalışma düzenine devam etti. Çalışanların sağlığı için
gereken tüm önlemler eksiksiz yerine getirilirken hizmet kalitesinin düşmemesi
için gerekli tüm adımlar atıldı. Evden hizmete rağmen çağrı merkezi
değerlerinde herhangi bir değişme olmadı. Sağladığı kaliteli hizmetten ödün
vermeyerek çağrı merkezi müşteri memnuniyetini 95% oranlarına taşıdı. Evden
çalışma döneminde yaklaşık olarak ,1.5 milyon çağrıyı 99.7% ulaşım oranıyla
karşılandı. Kesintisiz enerji hedefini benimseyerek çalışmalarına devam
eden MEDAŞ, çağrı merkeziyle 7/24 hizmete hazır.