MEDAŞ ÇAĞRI MERKEZİ EVDEN HİZMET VERECEK
Çalışanlarının
sağlığını her zaman ön planda tutan MEDAŞ, Corona Virüsüne karşı önlemlerini
aldı. Tüm şirket binalarında dezenfektasyon için önlemler alınırken, personelin
iş seyahatleri iptal edildi. Toplantılar video konferans aracılığıyla
gerçekleştirmeye başlandı. Virüs salgınına karşı katı önlemler alınırken hizmet
kalitesinin düşmemesi için yeni uygulamaları hızlıca hayata geçirildi.
Kurumsal
İlişkiler Genel Müdür Yardımcısı Eyüp ERDURAN yaptığı açıklamada
“Personelimizin sağlığı için gereken tüm önlemleri eksiksiz yerine getirirken
aynı zamanda hizmet kalitemizin düşmemesi için gerekli tüm adımları da
attık. 186 Çağrı Merkezimiz 150 kişiyle
bölgemizdeki 6 ile 7/24 hizmet vermektedir.
Toplu alanda çalışma zorunluluğu olan 186 Çağrı Merkezimi Corona Virüs
salgınında en riskli lokasyonumuzdur, bu sebeple Comdata ile birlikte hızlıca
gerekli alt yapıyı sağlayarak çağrı merkezi çalışanlarımızın evlerini ofise
çevirdik. Bu sayede hem çalışanlarımızı korumuş olacağız hem de kesintisiz
hizmete devam edeceğiz.” dedi