MEDAŞ MÜŞTERİLERİNİ BİLGİLENDİRİYOR
Teknolojik imkânlardan
maksimum düzeyde faydalanarak müşterilerine daha iyi hizmet vermek isteyen
MEDAŞ, çalışmalarına devam ediyor.
Yatırım veya bakım
nedeniyle mecburen yapılan planlı kesintiler için müşterilerine 48 saat önceden
SMS ile bilgilendirme yapan MEDAŞ, şimdi bu bilgilendirmeyi arızalar için de
yapacak..
Yeni devreye alınan
bir sistem ile arıza oluştuktan sonra bu arızadan etkilenen müşterilerin
tamamına SMS ile bilgilendirme yapacak olan MEDAŞ, arızanın ne kadar sürede
giderileceği belli olduktan sonra da tahmini enerjilendirme süresini SMS ile
gönderecek. Diğer bir yenilik olarak; www.meramedas.com.tr ana sayfasının alt kısmında KESİNTİ HARİTASI
devreye alınmış olup büyük kesintilerin başlama sürelerini, tahmini bitiş
sürelerini ve etkilediği adres/alanlarının herkes tarafından izlenebilirliği
sağlanmıştır.
Bu bilgilendirmelerin
eksiksiz yapılabilmesi için müşterilerin sistemde kayıtlı olan cep telefonu
numaralarının güncel olması gerekmektedir.
Cep telefonu
numarasını vermek veya değiştirmek isteyenler 444 1 186 nolu çağrı merkezinden
bu işlemi yapabileceklerdir.